joi, 19 iulie 2012

Boluri tibetane

Salut,      
Astazi m-am hotarat in sfarsit sa scriu cateva randuri si am decis sa vorbesc despre boluri tibetane. De ce boluri tibetane? Pentru ca sunt sclipiri si franturi din Divin. Stiam de ceva timp de aceste boluri insa acum rezonez cu ele si cred ca este momentul potrivit sa ma documentez si sa experimentez senzatiile si vibratiile lor.
       Bolurile tibetane sau bolurile cantatoare sunt instrumente muzicale antice ce au in compozitie 7 metale ce corespund cu 7 planete ale sistemului nostru solar (Aur - Soare , Argint - Luna, Mercur - Mercur, Cupru - Venus, Fier - Marte , Staniu - Jupiter, Plumb - Saturn). Prin rotirea sau prin lovirea cu un bastonas de lemn ele produc sunete in armonie cu vibratiile celor 7 planete, ce patrund profund in adancimea corpului, atat celor ce canta cat si celor ce asculta. Despre sunetul produs de aceste boluri cantatoare se spune ca ar fi silaba primordiala Aum. Aum este abrevierea celor trei manifestari ale energiei divine: A - reprezinta puterea de a crea, U - simbolizeaza puterea de  a pastra, de a mentine echilibru iar M - semnifica  puterea de a elibera. Linistea care urmeaza dupa fiecare silaba este starea absoluta de "A Fi". 
Bolurile se pot plasa pe diverse parti ale corpului iar vibratiile se transmit in profunzime zonei in care este asezat. Astfel se creeaza armonie la nivelul fiecarei celule. Vibratiile actioneaza atat asupra corpului cat si a sufletului astfel instalandu-se profund si rapid o stare de relaxare profunda.
       In timp ce-mi asterneam gandurile  pe foi am realizat ca am nevoie de relaxare, stare de care fugeam in urma cu ceva timp, stare de care nu credeam ca duc lipsa. Probabil ca zbuciumul cotidian si persoanele din jurul meu ma imping spre a-mi cauta pacea si oaza interioara. Cautand informatii despre fascinantele boluri am descoperit ca printre cunostintele mele am o  persoana, ce se ocupa cu aceasta terapie, la care am apelat cu drag si sper ca saptamana ce urmeaza sa ajung la o sedinta. Sunt nerabdatoare sa simt vibratiile inaltaoare ale acestui magnific instrument, sa ma relaxez si sa destram blocaje.
Inchei aici si iti las o fotografie si un link unde poti viziona un astfel de bol. Sunt recunoscatoare Universului pentru fiecare zi daruita si pentru fiecare suflet cald ce-l am alaturi. 

Te imbratisez cu drag :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu